sobota, 21 lutego 2009

Oto moje zwierzaczki....


Plaster



Rasa : mieszana
Płeć : samiec
urodzony : ok.2003 roku




Saga 


Rasa : mieszaniec
Płeć : samica
urodzona : ok.1995 roku






Pejk



Rasa : dalmatyńczyk
Płeć :samiec
urodzony : 10.05.1997 roku





Vinga 



Płeć : kot :)
urodzony : w kwietniu 1994 roku 





Buba 



Płeć : kobietka :)
urodzona : ok. 2001 roku
(zdjęcie w starej klatce. Teraz ma dużą i nową)





Lotka 



Płeć : samiczka 
urodzona : ok. 2007 roku
(słodziutka ale strasznie rozrabia)





Mufka 



Płeć : samiczka 
urodzona : ok. 2007 roku





Helena










I ten co miał być z nami Budyń...Przyprowadziłam pieska do domu, rodzice pozwolili mi go zatrzymać ale niestety gryzł się z moim psem i musieliśmy go oddać w inne, dobre ręce...chciałam o nim wspomnieć bo go pokochałam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz